Het jaarverslag van Community Land Trust Brussel is online

U staat op het punt om het jaarverslag van Community Land Trust Brussels (CLTB) te openen, door te bladeren of te lezen. Kort samengevat: innovatieve projecten, een bijzonder actieve gemeenschap en ook een paar onzekerheden. CLTB in 2023, dat is: 1.813 leden, 115 bewoonde woningen, 70 woningen in studie of in aanbouw, 221 gemeenschapsactiviteiten georganiseerd door onze bewoners, 23 werknemers, enzovoort.

De uitdaging blijft steeds om betaalbare woonprojecten te ontwikkelen voor de laagste inkomens in Brussel, in een context van huisvestingscrisis, stijgende bouwprijzen en verpaupering. Zoals u zult zien, hebben we, om onze missie na te streven, onze inspanningen verdubbeld, creatieve oplossingen bedacht en nagedacht over nieuwe manieren om het Community Land Trust-model in het Brussels Gewest en in Europa toe te passen.

Hoewel er nog onzekerheden zijn, bevestigen we onze ambitie om samen met onze leden een eerlijke, duurzame en inclusieve stad te creëren. We hopen dat dit jaarverslag u zal aanmoedigen om uw steun voort te zetten.

We wensen u veel leesplezier.