Inschrijving

Hoe wordt u eigenaar?

Het inschrijvingsproces bestaat uit 4 stappen:

Er zijn momenteel geen infosessies gepland. Wij stellen alles in het werk om de inschrijving van kandidaat-kopers op dit moment.

1

Een infosessie bijwonen

Om u in te schrijven als kandidaat-koper moet u eerst deelnemen aan een infosessie (dit is een verplichte stap in de procedure).

Tijdens deze vergadering wordt grondig toegelicht hoe CLTB te werk gaat, wat ons onderscheidt van de privémarkt, onze voorwaarden, hoeveel het zal kosten, hoe een woonproject wordt voorbereid…

Meld je aan voor een infosessie!

Er zijn momenteel geen infosessies gepland. Wij stellen alles in het werk om de inschrijving van kandidaat-kopers op dit moment.

2

Controleer of u aan de voorwaarden voldoet

Ter herinnering: CLTB-woonprojecten zijn bestemd voor mensen die in aanmerking komen voor een sociale woning (en de vastgestelde inkomensgrens niet overschrijden).

Zit u boven de limiet maar kan uw situatie veranderen? U kunt zich inschrijven: deze voorwaarde wordt alleen gecontroleerd wanneer u een koopaanvraag indient.

3

Vul het inschrijvingsformulier in

Na de informatiebijeenkomst wordt u uitgenodigd een inschrijvingsformulier in te vullen.

U krijgt dan een nummer op onze inschrijvingslijst en u krijgt toegang tot de lijst van te koop aangeboden eenheden. Uw nummer bepaalt uw prioriteit voor toegang tot een eenheid, waarbij de oudste voorrang heeft.

4

Solliciteer voor de accommodatie waarin u geïnteresseerd bent

Ons team zal u op de hoogte houden zodra er nieuwe woningen te koop worden aangeboden.

De wachttijd voor huisvesting zal variëren, afhankelijk van uw volgnummer, uw gezinssituatie, uw inkomenscategorie en de beschikbare soorten huisvesting.

Praktische informatie

Adres : Gulden Vlieslaan 72, 1060 Sint-Gillis, Brussels

Toegang met het openbaar vervoer
Metro 2-6 / Tram 8-92-93-97 / Bus 33 halte LOUISE

– De bureausessies zijn beperkt tot 20 deelnemers en 2 personen per huishouden. Er is geen georganiseerde kinderopvang.
– Wees alsjeblieft op tijd. Het is niet mogelijk aan de sessie deel te nemen als deze eenmaal is begonnen.
– Neem je ID-kaart en schrijfgerei mee.
– Het dragen van een masker is verplicht.

Als een sessie moet worden geannuleerd vanwege gezondheidsmaatregelen, wordt u per sms op de hoogte gebracht. Wij zullen u dan vragen een nieuwe vergaderdatum te kiezen. Het referentienummer van uw inschrijving zal echter dat van de eerst gekozen datum zijn.

– Om aan een videoconferentie deel te nemen, hebt u een internetverbinding nodig, een computer met geluid en een microfoon, en een e-mailadres om de link naar de vergadering te ontvangen.

– De link naar de vergadering en de instructies over hoe u verbinding kunt maken, worden een half uur voor het begin van de vergadering naar u toegestuurd. Controleer ook uw e-mail op spam. Het gebruikte videoconferentiesysteem (Zoom) vereist geen software die op uw computer moet worden geïnstalleerd.

– Zorg dat u op tijd bent (een kwartier voor het begin van de vergadering is er een receptie om te controleren of de verbindingen werken).

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Nuttige documenten

Ce site utilise des cookies pour améliorer votre expérience. Nous supposerons que cela vous convient. Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat. This website uses cookies to improve your experience. We assume you are ok with this.  Read more